Въпроси и отговори

Често задавани въпроси и техните отговори:

Трябва ли да съм регистриран в сайта за да си направя поръчка?

Не. Регистрацията на сайта е безплатна и само по ваше желание. Но ако искате да виждате подробна информация за вашите поръчки и да не попълвате всеки път информацията за доставка, ще ви бъде по-удобно да си направите регистрация.

Как да намеря и поръчам търсената от мен част?

  1. Изберете марката и модела на автомобила от менюто в ляво на сайта Vaneno.bg;
  2. Изберете какъв тип е търсената част (пример: огледало, борня, калник, ремък и тн.);
  3. Повече информация за показаните артикули можете да получите като натиснете снимките им;
  4. С натискане на бутона Вие добавяте продукта в количката си;
  5. Бутонът Ви връща обратно, за да продължите пазаруването и добавянето на артикули в количката;
  6. Бутонът позволява да се променят желаните бройки от всеки един артикул в количката;
  7. Бутонът продължава към формата за въвеждане на адрес за доставка;
  8. След попълване на данните за доставка и избиране на типа доставка натиснете , за да прегледате избраните продуктите, адрес за доставка, крайна сума и данни за контакт;
  9. Финализирането на поръчката става с бутона ;
  10. Поръчката е изпратена. След преглед наш служител ще се свърже с Вас за уточнения и потвърждение.

Ако изпитвате затруднения във всеки един момент можете да ни пишете чрез формата за контакт, skype:vaneno.bg или в работно време да се обадите на тел.0879 550 221

Кое е ляво, дясно, отпред, отзад на моя автомобил?

Шофьорската страна е лява, а пасажерската дясна. Така са именовани и всички продукти в сайта. Леви са частите от страната на шофьора. Десни са от страната на пасажера.
car_orientation

Какви са видовете диодните LED крушки и къде в автомобила се използват?

  1. Служещи за мигачи, габарити, странични светлини, във врати: T10
  2. Служещи за стопове, мигачи: T20 1156/1157/3156/3157/7440/7443
  3. Служещи за плафони, светлини за номер, светлини в купето: T10 FESTOON
  4. Служещи за халогени и фарове: H1/H3/H4/H7/H8/H11880/881/9004/90079005/9006

led_bulbs

Какво представляват едрогабаритните части и как изглеждат?

car_orientation car_orientation

Какво означават съкращенията H/B, SDN, SW, P/U, L/B, 2D, 3D и тн.?

  • SDN - Sedan (Седан);
  • H/B - Hatchback (Хечбек);
  • SW или S/W - Station Wagon (комби);
  • L/B - Lift Back (междинно между комби и хечбек);
  • P/U - Pick Up (Пикап);
  • 2D - two doors (две врати);
  • 3D - three doors (три врати);
  • 4D - four doors (четири врати);
  • 5D - five doors (пет врати).

Какво означават буквите и цифрите на гумите ми?

tire marks

Как мога да се свържа с вас ако имам въпроси?

Използвайте посочените телефони, skype и e-mail в страницата за контакти за всякакви въпроси, препоръки, предложения и критики.

Кога ще получа поръчаните продукти и трябва ли да плащам нещо допълнително?

  • Клиентът заплаща само изписаната в сайта стойност на продуктите и стойността на доставката, ако е избрал опционална доставка различна от безплатна;
  • В почивни дни и официални празници се приемат само поръчки онлайн направени през сайта и не се извършват доставки до клиенти;
  • Продукти се изпращат само след като наш служител се е свързал с вас за потвърждение на поръчката ви. Преди това заявката се смята за непотвърдена и не се обработва;
  • При наличност доставката се извършва според показаната по-горе таблица - в зависимост от избрания тип доставка. Всички продукти могат да бъдат получени на място от наш магазин, освен ако те не са изчерпани. При недостатъчна наличност или друго обстоятелство VANENO BG уведомява клиента в най-кратки срокове и уточнява с него възможните варианти за доставка;
  • При избрана опция безплатна доставка в онлайн поръчката, всички разходи по транспорта до избран от клиента клон на куриерската фирма са за сметка на VANENO BG.

Мога ли да откажа от поръчката си?

Да можете. Като клиенти Вие имате право да откажете получаването на заявената покупка, когато тя е доставена при едно от следните условия:

  • Доставената стока явно не съответства на заявената за покупка и това може да се установи чрез обикновения й преглед;
  • Цената, която следва да заплатите, не съответства на дължимата сума;
  • При несъответствие между заявената за покупка и доставената стока, което не е било възможно да бъде установено в момента на доставката, Вие може да искате доставената Ви стока да бъде заменена със съответстваща на направената от Вас заявка за покупка в срок от 24 часа от получаването й;
  • Имате право, без да дължите обезщетение, да се откажете от сключения договор в срок 14 дни, считано от деня, следващ получаването на стоката. В този случай, Вие трябва да върнете стоката в запазена оригинална опаковка и с ненарушена цялост, като разходите по транспорта са за ваша сметка! При неизпълнение на това условие VANENO BG си запазва правото да не приеме върнатата стока и съответно да не изплати направените разходи при закупуването й.

Мога ли да върна поръчката си?

Да можете.
Условия за връщане на стока:

  1. Опаковката на стоката, както и самата стока, не трябва да бъдат повредени или използвани от клиента!
  2. Разходите по транспорта за доставка и връщане на стоката се поемат от потребителя!

Може ли едностранно да откажете да изпълните моята поръчка?

Да можем. Но това става само при някои от следните независещи от нас ситуации.

  • Подадените данни (адрес, телефон или име) в поръчката са некоректни;
  • Няма достатъчна наличност от поръчаните от вас продукти за осъществяване на поръчката;

Във всички случаи, ако телефонът е актуален, наш служител ще се опита да се свърже с Вас и да отстрани нередностите преди да прекрати поръчката.

VANENO BG си запазва правото да променя цените на показаните в сайта продукти.
Също така снимките на продуктите са примерни може да има разминаване в цветовете, ако те не са изрично упоменати.

Мога ли да получа отстъпка при положение, че имам сервиз или магазин за авточасти?

Ако имате сервиз, магазин, автоморга или автопарк от поне 3 автомобила, можете да попълните заявление за регистрация сайта ни от тук, или да се свържете с нас на посочените телефони и мейл адреси тук. След уточнение на дейността и контактите Ви ще получите индивидуална отстъпка с достъп до онлайн каталога ни, както и преференциални условия за доставка.

Какви права имам като потребител? Закон за защита на потребителите (ЗЗП)

Като потребители Вие се ползвате от протекцията на закона за защита на потребителите (ЗЗП). На този адрес: www.kzp.bg можете да намерите подробна информация за вашите права.